A Q U A
AQUA
Informem sobre la resolució favorable de l'acreditació pla d’estudis de Bàtxelor en Màrqueting de la Universitat Europea (eUniv)
26-03-2025

L’Agència de Qualitat de l’Ensenyament Superior d’Andorra (AQUA) té com a objectius avaluar, acreditar i certificar la qualitat de l’ensenyament superior d’Andorra. 

En aquest sentit, i d’acord amb el que preveu la Llei 3/2025, del 30 de gener, de l’Agència de Qualitat de l’Ensenyament Superior d’Andorra (AQUA), els plans d’estudis estatals són dissenyats per les institucions d’ensenyament superior (IES) i són aprovats pel Govern. D’altra banda, els articles 23 i 24 del Decret pel qual s’aprova el Reglament d’ordenació de les titulacions d’ensenyament superior estatals estableixen que l’aprovació dels plans d’estudis requereixen una acreditació prèvia de l’Agència de Qualitat de l’Ensenyament Superior d’Andorra (AQUA).

Després de fer l’avaluació del pla d’estudi de Bàtxelor en Màrqueting de la Universitat Europea (eUniv), l’AQUA informa sobre la seva resolució favorable i acredita que el pla d’estudis avaluat hauria de permetre assolir les competències establertes al Decret 69/2024, del 21-2-2024, de creació del títol estatal de bàtxelor en màrqueting.

El pla d’estudis s’ha avaluat seguint la Guia d’avaluació per aprovar plans d’estudis, aprovada pel Comitè Director de l’AQUA al desembre 2023, elaborada per l’AQUA prenent com a referència la legislació andorrana, els principis del procés de Bolonya i els Estàndards i directrius per a l’assegurament de la qualitat en l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior (ESG) del maig del 2015. L’avaluació l’ha portat a terme la Comissió d’Avaluacions en base a les valoracions d’un panel d’experts constituït seguint el Reglament de l’AQUA.

Trobareu aquest document a l’apartat Informes d’avaluació de la web de l’AQUA.